piątek, 6 lutego 2009

kiedy wypadnie mi mój mleczny mózg?

„Wypadnie, wiem to na pewno. Przeczuwam.”

Wypadną mi ferie z kalendarza na rok 2009. Wyrwę 7 kartek z terminarza i wrzucę je do koperty z napisem „Anulacje”. Albo założę nową- „Sesja poprawkowa”. Chociaż nie wiem, czy jest sens. W rozliczeniu rocznym i tak nie będzie to miało żadnego znaczenia. Bo nie będzie żadnych rozliczeń.

Wypadnie mi okres. Tak przeczuwam, bo przy sposobie życia i odżywiania, który preferuję, to często tak wypada.

Wypada mi posprzątać w pokoju. Zadbać o paznokcie, spać przynajmniej 6 godzin na dobę, zacząć się uczyć i robić śniadania, przywiązywać większą wagę do tego, co mówię i na kogo patrzę. I nie zapomnieć przypadkiem o 19. lutego.

Może kiedyś wpadnę. Lubię niespodzianki. Byleby nie za wcześnie. Mówią, że to błogosławieństwo, ale zapchałam sobie uszy watą i udaję, że nie słyszę.

I ty. Wpadniesz, wypadniesz. I znowu będzie cicho i pusto. Przynajmniej chcę, żeby tak było.


Wypadnie, wiem to na pewno. Przeczuwam. Jak dobrze, jak dobrze nie znać przyszłości.” A.


5 komentarzy:

  1. A wiesz zmieniło się Zią.. ja już nic, naprawdę nic, nawet nie przeczuwam (naczy hyba). Tylko co do musku, to jestem jakoś spokojna.
    Zawsze nam wmawiano, że ten biały płyn jest jednoznacznie pozytywny. Pijmy więc Twoje zdrowie Siostrzyczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. góra dół środek stół
    dla zachowania trzeźwości:) zeruj;*

    OdpowiedzUsuń
  3. próbuje szukać wspólnego motywu, ale chyba wypadł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jest, a jakże! Moo kochana, po prostu, brak Ci Krakowa. Przyjeżdżaj, pójdziemy się Procesować i wszystko stanie się oczywistsze. No prawie..:-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszem tu jakom Blelka=P Radzę się nie procesować nad czystą,bo sytuacja może się oszlamić=)W ferworze ładowania pićku do naszych jednokomorowych ż.można zapomnieć o dobrych manierach,a przecież z nas są urodzone damy,czyż nie?Wpadam na pićku jak najszybciej,bo już dawno nie miałam wizji o motylach na rauszu=)Czas na zmiany!

    OdpowiedzUsuń